Nienke in Afghanistan

Afscheid nemen......

23 november

Time flies en over 3 dagen is het al zover.... Het voelt dubbel: ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben en heb zin om te gaan, maar als ik denk aan het naderende afscheid krijg ik toch een beetje buikpijn.....

De afgelopen 2 weken heb ik niet meer gewerkt. Ik heb me vooral bezig gehouden met de laatste voorbereidingen: laatste aankopen doen, zorgen dat m'n tas niet te zwaar is, m'n administratie op orde brengen en zorgen dat John alles kan vinden, en last but not least: zorgen dat m'n labtop bomvol staat met leuke films en goeie muziek!

Daarnaast genoeg tijd voor leuke dingen: lekker met m'n moeder naar de bios, uiteten en stappen met J.C. Tigre, etentjes met vrienden en familie, thee-afspraken en lunchdates met vriendinnen, extra bewuste quality-time met John, kortom: nog even genieten van m'n sociale leven voordat dat zo meteen even vierenhalve maand op pauze wordt gezet....

27 november

De laatste dagen thuis liep de spanning van het naderende afscheid zo hoog op, dat het vertrek uiteindelijk een beetje voelde als een opluchting: niet meer opzien tegen het afscheid nemen, maar gaan beginnen aan de uitzending én stiekem alweer een beetje aftellen naar het weerzien!

Inmiddels ben ik al aangekomen in Kamp Holland, maar daarover en over de reis binnenkort meer. Nu lekker slapen!

Liefs Nienke

Reacties

Reacties

Elise

lieve nien!
Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!Hoop dat je reis ok was, slaap lekker!! Denk aan je !!

Liefs, lies

Anita

Indrukwekkend allemaal. Mooie foto's waarbij wij alleen maar kunnen gissen naar het gevoel dat op zo'n moment door je heen stroomt. Grote bewondering dat je dit doet. Gek idee dat je daar nu zit. Wacht in spanning op het vervolg, hoe was de reis, wat zijn je eerste indrukken, ben je al druk aan het werk etc.
Ik blijf je volgen, heel veel liefs,
Anita

Lotti

Hey Nien!
Goed om van je te horen, je zag er goed voorbereid uit in je pak, op alle foto's..hoe vonden je broers je vertrek? Die zag ik niet op de foto's...Dus kom je ongeveer begin april weer terug?Hope you take care of yourself,geen gekke dingen doen, alhoewel het feit opzich is al moedig (gek)genoeg!Je bent nergens bang voor!
Baby is onderweg, nog a week or two...let you know, keep in touch Nienke!!

Loeke

Hey lieve Nien,
Wat goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen!! Ik ben nu met Bobbie en Lau in Arnhem, gezellig bijkletsen en wijntjes drinken en stiekem al aan het brainstormen wat voor leuke dingen we je gaan sturen! ;-)
Lieverd, heel veel succes de komende dagen, er zal wel heel veel op je af komen, ik hoop dat je snel gewend bent aan het ritme daar!!!

Dikke knuffel en zoen van mij, Lau en Eva

Ine

Lieve Nienke,
Zo snel kan het dus gaan. Niks met tussenstops om te acclimatiseren :-)
Fijn, dat je goed aangekomen bent. Leuk ook die eerste foto's in je album. Een mooie, moedige Nienke met trots en sterk support.
Go Girl Go.
kus, Ine

Jan Harm (JHW)

Heej,
indrukwekkend en geweldig dat je dit allemaal kunt meemaken ! Ben erg benieuwd naar je verhalen. Be safe

JHw

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!